Siapa kat sini TRAUMA nak buat treatment sebab

Tak pernah dapat kesan seperti yang  diharapkan? 

Baca sampai habis ada rahsia nak dibongkarkan di POINT NO. 4

” Akak takut la , haritu terus burn muka

Muka merah lepas laser, aduhh serikĀ 

eh kenapa orang lain cantik je, aku buat tak jadi pun?”

Gitu persoalannya kan?

Baca ni sampai habis

4 sebab kenapa muka jadi burnout

FASA DOWNTIME

Fasa downtime bermaksud tempoh pemulihan kulit selepas membuat rawatan, tempoh pemulihan ini termasuklah proses pengeringan kulit, pengantian sel kulit yang baru dan proses penghasilan kolagen dari dalam bawah kulit, tentu sahaja proses ini adalah bergantung kepada individu dan tidak sama dengan individu yang lain

PENJAGAAN KULIT

Selepas tempoh perawatan, wajib mengikuti nasihat penjagaan kuit mengikut terapi / beauty consultant . Terdapat beberapa perkara yang dilarang sepanjang tempoh pemulihan kulit. Sekiranya terjadi sesuatu pada kulit anda, haruslah terus kembali kepada terapi dan tidak pergi ke tempat lain untuk mengelak tempoh perawatan terganggu

AKTIF DENGAN AKTIVITI LUAR

Sepanjang tempoh penjagaan kulit, dinasihat supaya tidak aktif dengan aktiviti persekitaran luar seperti haba, panas, berjemur, aktivit air yang terlalu lama atau terdedah dengan kawasan berhabuk dan kotor kerana akan menimbulkan jangkitan bakteria terus pada kulit seterusnya menyebab kulit tercemar serta terbantut dalam proses pemulihan.

PENGGUNAAN PRODUK YG SALAH

Antara ramai yang terlepas pandang adalah penggunaan produk yang salah dan tidak sesuai. Harus diingatkan, penggunaan produk selepas rawatan amatlah penting kerana produk merupakan alat bantuan untuk mempercepatkan proses pemulihan kulit, oleh sebab itu di MBH kami telah mengeluarkan produk yang khusus untuk proses perawatan ini. Antaranya ialah ESSENCE KHAS mengalakkan petumbuhan kulit baru, SUNSCREEN dan HYALURONIC ACID AQUA GEL untuk meredakan kemerahan selepas rawatan.

Cek semula skincare anda

Perlu diingatkan, dermapen adalah TOOLS untuk rawatan, SKINCARE adalah resepi sebenar yang diperlukan oleh kulit sebagai NUTRIEN untuk pulih dari KEMERAHAN, KEGATALAN, MENGELUPAS & KERING

bahkan 2x ganda lebih cepat dari tempoh sebenar

FASA DOWNTIME

Fasa downtime bermaksud tempoh pemulihan kulit selepas membuat rawatan, tempoh pemulihan ini termasuklah proses pengeringan kulit, pengantian sel kulit yang baru dan proses penghasilan kolagen dari dalam bawah kulit, tentu sahaja proses ini adalah bergantung kepada individu dan tidak sama dengan individu yang lain

PENJAGAAN KULIT

Selepas tempoh perawatan, wajib mengikuti nasihat penjagaan kuit mengikut terapi / beauty consultant . Terdapat beberapa perkara yang dilarang sepanjang tempoh pemulihan kulit. Sekiranya terjadi sesuatu pada kulit anda, haruslah terus kembali kepada terapi dan tidak pergi ke tempat lain untuk mengelak tempoh perawatan terganggu

AKTIF DENGAN AKTIVITI LUAR

Sepanjang tempoh penjagaan kulit, dinasihat supaya tidak aktif dengan aktiviti persekitaran luar seperti haba, panas, berjemur, aktivit air yang terlalu lama atau terdedah dengan kawasan berhabuk dan kotor kerana akan menimbulkan jangkitan bakteria terus pada kulit seterusnya menyebab kulit tercemar serta terbantut dalam proses pemulihan.

PENGGUNAAN PRODUK YG SALAH

Antara ramai yang terlepas pandang adalah penggunaan produk yang salah dan tidak sesuai. Harus diingatkan, penggunaan produk selepas rawatan amatlah penting kerana produk merupakan alat bantuan untuk mempercepatkan proses pemulihan kulit, oleh sebab itu di MBH kami telah mengeluarkan produk yang khusus untuk proses perawatan ini. Antaranya ialah ESSENCE KHAS mengalakkan petumbuhan kulit baru, SUNSCREEN dan HYALURONIC ACID AQUA GEL untuk meredakan kemerahan selepas rawatan.